Kategorie

środa, 9 października 2013

Bo 7 przykazanie to - NIE KRADNIJ !!!

Już jakiś czas temu miałam dodać ten post , ale wiadomo - zawsze coś. Jednak lepiej późno niż wcale.
Przyłączamy się do akcji Makóweczek pt. NIE KRADNIJ zdjęc z sieci.
Sama pewnie nie raz, nieświadomie "użyczyłam" sobie kogoś zdjęcia. W prawdzie nigdy dziecka "tylko" psa, krajobrazu, dania itp nie podpisywałam ich własnym imieniem ale też linku do źródła nie podawałam, i było to nie fair. Za co przepraszam i obiecuję sobie, że to się nigdy nie powtórzy.
Dużo pisać na ten temat nie muszę - Mama Makowa opisała to rewelacyjnie. Sama mam nadzieję, że nigdy nie będę musiała walczyć z kimś kto przywłaszczył sobie moje dziecko. Bo mniejsze zło jak ktoś, gdzieś, kiedyś wstawi ale napisze że nie jego. Gorzej jak jest tak jak u Maczków czy Szafeczki gdzie zaglądam często  i równie często widzę jak bezczelnie ludzie przywłaszczają sobie czyjeś dzieci, wstawiając zdjęcia na aukcjach allegro czy w konkursach i mówiąc że to ich własne dzieci. Smutne to bardzo....
Mam nadzieję, że akcja przynajmniej w paru % zmniejszy kradzież w sieci .... Przyłączajcie się !!!
Plakaty skradzione za pozwoleniem :P



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz