Kategorie

czwartek, 26 czerwca 2014

Boskie życie ...


Byłoby jakbyśmy mieli takie możliwości w PL jakie mamy za granicą ...
Byłoby jakby wszyscy nasi przyjaciele i rodzina była z nami "tam" za morzem ...
Byłoby jakby wszystko było takie proste, piękne i różami usłane jakie się "niektórym" wydaje...


Nie raz słyszę : ale Wam się "udało", mieszkacie za granicą ...


Za granicą nic się samo nie "udaje", dodałabym wręcz, trzeba włożyć 2xwiecej wysiłku, 
żeby coś osiągnąć niż by to miało miejsce w PL.
 Tyle, że możliwości jest więcej.


Tyle razy biłam, bije i pewnie będę się bić z myślami ... 
bo serce mówi Polska, rozum Szwecja


Każdy nas pyta : planujecie kiedyś powrót ??
- nie planujemy
Ale wyjazdu też nie planowaliśmy.


3 komentarze:

  1. Super wam tam w Polsce ja mam te ssme mysli I uczucia chcialabym Polske I Szwecje polaczyc w jeden kraj he he !! Pozdrowinka Ps.ja juz tez odliczam dni do naszego wyjazdu !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jest łatwo poza krajem, za którym się tęskni. Ale w kraju życie jest coraz trudniejsze i coraz więcej rodzin dokonuje takiego wyboru jak wy. Smutne to, bo sama chcę zostać, mam długie korzenie, ale świadomość, ze nie damy rady, każe mi słuchać rozumu....
    Twoi chłopcy są tak cudni, że wyściskała bym ich serdecznie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja dobrze znam ten dylemat. Aż za dobrze. Uczucie silniejsze odkąd mam synka. I chyba już tak zostanie.

    OdpowiedzUsuń