Kategorie

poniedziałek, 17 lutego 2014

Wiosna wiosna tralala ...


 Słońce !! Słońce mieliśmy dzisiaj caluuusi dzień  !! Chciało  się ukraść dzieci z przedszkola i iść równocześnie na spacer, do lasu, nad wodę. A jeszcze przecież z psem można na dłuuugi wiosenny spacer, a porządki wiosenne porobić, przemeblowanie a może nawet i remoncik jakiś haha!! Matko tylko parę godzin ciągłego przebywania ze słońcem a człowiek tak pozytywnie naładowny, że góry by przenosił....
Na początku pobytu tutaj dziwiłam się i pukałam w czoło - co Ci Szwedzi tacy narwani - tylko słoneczko wyjdzie a oni już się rozbierają do koszulek , leża na tych skałach jak jaszczurki, siedzą na ławkach z podniesioną w stronę słoneczka buźkę i łapią te tak wyczekane promienie ładujące wit.D . Teraz sama dostaję świra jak po 3-4 msc ciemności, szarości, bylejakości słońce wyjdzie na więcej niż paręnaście min dziennie i mam ochotę tańczyć, skakać i śpiewać, swoją drogą uczucie podobne do tego gdy po paru msc oddajesz dzieci do dziadków na weekend :D. Do tego zimą cała Szwecja się zmawia i wszyscy ubierają się na czarno - granatowo z przebłyskami czerwonego także panuje ogólne mega przymulenie.
 Także w końcu, z uśmiechem na buzi i mega zaangażowaniem, korzystając z pierwszego wiosennego słoneczka z lekkim powiewnym mroźnym wiaterkiem, poszłam wybiegać psa a później z dzieciakami w podskokach na plac zabaw :) 
A od jutra zapowiadają śnieg !!! :/ 
p.s moje dziecko ubiera się samo w przedszkolu, co zresztą widać :P specjalnie nie poprawiałam żeby dać podgląd na to jak wyglądają tutejsze dzieci w pkolu - dodam, ze dzisiejszy wygląd był baaardzo schludny bo na zewnątrz jest sucho :) Spodnie i kombinezony czasem same stoją :)

1 komentarz:

  1. Myślałam że to tylko mnie tak ostatnio odwala :D Tak, to z pewnością "wina" słońca!!

    OdpowiedzUsuń