Kategorie

niedziela, 29 grudnia 2013

Żegnaj .... 2013 .....

Miał być post z nowymi zdjęciami .... ale jak co roku o tej porze nachodzą mnie wspomnienia. Dlatego postanowiłam, że pokaże zestawienie ulubionych zdjęć z roku 2013 :). Gdy na nie patrzę, czuję "to coś" , co sprawia że zawsze się uśmiecham :).
Rok 2013 nie był rokiem najlepszym .... z tego co słyszę, nie tylko dla nas ... dlatego cieszę się, że nadchodzi Nowy. Wyczekuję 2014 z nadzieją na lepsze jutro .... bo mam ambitne plany .... bo "wracam do ludzi" .... bo mam nadzieję, że będzie się dużo działo - a ja lubię jak nie mam gdzie przysłowiowego "palca włożyć". 
Nawet zima się obraziła i w tym roku nie przyszła. Odkąd przyjeżdżam do Szwecji - a to już 9 lat będzie, jeszcze nie spotkałam się z taka pogodą w grudniu. W tym roku tylko raz spadł śnieg, który zniknął po paru godzinach i zdenerwował dzieci bo aż nogami przebierały w domu jak widziały jak padał bo mama o sankach wspomniała . Więc wyszliśmy specjalnie tego wieczoru żeby chociaż chwilkę na tym śniegu pobiegały...widziałam wcześniej jak kobieta próbowała ciągnąc dziecko na sankach - skończyło się histeria dziecka bo mama smaku narobiła a niestety sanki jechać nie chcą , wiec postanowiłam nawet nie próbować hehe :) 
Poza tym co to za Święta i Sylwester bez śniegu - dodatkowo bez rodziny w pełnym składzie bo tu jest nas tylko lub w sumie aż garstka ... Nic a nic nie czuję, że były Święta .. oprócz zapełnienia pokoju dzieci nowymi zabawkami..pocieszam się że to nie auta :), że edukacyjne, wpływające na rozwój wyobraźni i tak dalej .. co nie zmienia faktu, że czeka mnie mega renament a z tym muszę poczekać, aż Ananasy pójdą do pkola ( Młodszy już za 3 tyg zaczyna !!) A do tego czasu muszę upychać zabawki po kątach, żeby mnie nie denerwował zagracony pokój ...
A w międzyczasie Sylwester planuję rodzinnie, nie wiem jeszcze gdzie - może Gdynia, może Kraków ewentualnie Wrocław ... Najprawdopodobniej będziemy skakać z miejsca na miejsce hihi

Przy okazji ostatniego postu w Starym Roku życzymy Wam aby Nowy Rok był jeszcze lepszy od poprzedniego, żeby nigdy nie zabrakło Wam siły, odwagi i wiary w powodzenie wszystkich Waszych planów.
Rodzina Ananasowa









2 komentarze:

  1. FB zrobil reklame blogowi wiec z ciekawosci zajrzalam :) Cudne Ananasy ! Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku dla nich i dla Ciebie :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia, bardzo rodzinne i płynie z nich ciepło!
    Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń